مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-27فرهنگي

«شهدا برای چه افقی جنگیدند» به چاپ پنجم رسید


کتاب «شهدا برای چه افقی جنگیدند؛ جنگی که بود، جنگی که هست» نوشته وحید جلیلی به تازگی توسط انتشارات راه یار به چاپ پنجم رسید.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات راه یار، کتاب شهدا برای چه افقی جنگیدند؛ جنگی که بود، جنگی که هست نوشته وحید جلیلی به تازگی توسط انتشارات راه یار به چاپ پنجم رسیده است.

وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که سابقه سردبیری روزنامه ابرار، ماهنامه سوره و راه و ریاست شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار را در کارنامه دارد، در کتاب شهدا برای چه افقی جنگیدند ، با نثری ادبی، زیبا و با بیانی انتقادی دریچه ای نو از آنچه را پس از جنگ تحمیلی هشت ساله در جامعه رخ داده، برای مخاطب بازگو کرده و به بیان آسیب های موجود پیرامون روایت هایی که توسط افراد به ظاهر انقلابی از جنگ ، شهدا و دفاع مقدس وجود دارد، پرداخته است.

این کتاب شامل 9 فصل است که عناوین شان به ترتیب عبارت است از: جنگی که بود، جنگی که هست ، شهدا اینقدرها هم نازنین نبودند! ، ارزش جنگ در جنگ ارزش ها و پالایشگاه اسلام ناب از مهمترین فصل های این کتاب به شمار می شود.

دفاع مردمی و نهضت فرهنگی ، حاشیه ای برجنگ شهید ، عبور از جنگ یک وجبی ، عملیات مکمل و یاد شهدا و راه شهدا عناوین دیگر فصل های این کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهدا برای چه افقی جنگیدند» به چاپ پنجم رسید

«شهدا برای چه افقی جنگیدند» به چاپ پنجم رسید