مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-27اجتماعي

رصد دریافت واکسن دانش آموزان از سوی مدیران مدارس قم


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به واکسینه شدن 60 هزار دانش آموزان قمی گفت: کنترل دریافت واکسن دانش آموزان به مدیران مدارس واگذار شده است.

- ؛ حمیدرضا شیخ الاسلام صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در محل استانداری قم برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از روند واکسینه شدن دانش آموزان قمی عنوان کرد: از مجموع 100 هزار دانش آموز مشمول دریافت واکسن در قم 60 هزار دانش آموز واکسینه شدند و رصد دریافت واکسن توسط دانش آموزان نیز به مدیران مدارس واگذار شده است وی گفت: برخی از والدین دانش آموزان نگاه بسیار منفی به مساله واکسیناسیون دارند و اجازه دریافت واکسن به فرزندان خود را نمی دهند.

برای رغبت والدین به واکسیناسیون و تغییر فضای فکری برخی از شهروندان باید دستگاه های استانی اقدام به روشنگری و اطلاع رسانی کنند.

شیخ الاسلام افزود: این نهاد برای فرهنگ سازی و ایجاد رغبت برای والدین از تمام ظرفیت های موجود بهره گرفته است اما تناقض عدم اجبار در واکسیناسیون دانش آموزان در کنار الزام واکسینه شدن این افراد جهت بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را مستاصل و درمانده کرده است.

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش قم هم اکنون با کسری 3 هزار 300 معلم رو به رو است اما با ایجاد برخی راهکاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد دریافت واکسن دانش آموزان از سوی مدیران مدارس قم

رصد دریافت واکسن دانش آموزان از سوی مدیران مدارس قم