مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27سياسي

لزوم فرهنگ سازی در کنار مشوق های فرزندآوری


مسئول امروز زنان در مرکز مطالعات راهبردی ستادکل نیروهای مسلح گفت: مشوقهای فرزندآوری بسیار ضروری هستند اما در کنار این مشوق ها ما بیش از هر چیزی نیازمند فرهنگسازی در میان زوجین هستیم.

- مینو اصلانی، مسئول امور زنان در مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مشوق های فرزندآوری در میان زوجین گفت: در خصوص مسئله فرزندآوری قبل از هر چیز آنچه که مهم است لزوم فرهنگ سازی در میان زوجین است.

مسئول امور زنان مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: متأسفانه در حال حاضر فرهنگ غالب در کشور ما یک فرهنگ غربی شده است و همانطور که مشاهده می کنید بیشتر خانواده به سمت نگهداری از حیوانات روی آورده اند و آن حیوان را همدم و مونس خود معرفی می کنند در حالی که این فرهنگ سازی مناسب است که می تواند روحیه بهره مندی از یک همدم و احیای فرهنگ صله رحم و رفت و آمدها باشد بنابراین فرهنگ ما باید اصلاح شود.

وی بیان کرد: بیان این مسائل به عنوان رسالت رسانه ها و مشاورین بسیار الزامی است؛ در حال حاضر متأسفانه سیستم مشاوره ما غربی است و عمدتاً زوجین را برای افزایش آرامش ترغیب به فرزندآوری نمی کنند.

مسئول امور زنان مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: خانواده روحیه انسان را به شکل پایدار تقویت می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی در کنار مشوق های فرزندآوری

لزوم فرهنگ سازی در کنار مشوق های فرزندآوری