مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27سياسي

فعالیت پاک اقتصادی سر لوحه کار در مناطق آزاد است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و نمایندگان اصناف کیش شفافیت و سلامت کاری را اولویت سازمان های مناطق آزاد مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید محمد در این نشست تدوین برنامه راهبردی فراخور نیاز هر منطقه آزاد را یکی از مسائل مهم پیش روی فعالان و سرمایه گذاران عنوان کرد و افزود: فعالان اقتصادی باید در مسیری روشن حرکت و در حوزه های خاص خود با برنامه های مدون فعالیت کنند بنابر این برنامه های راهبردی مناطق باید در بازه زمانی سه ماهه تدوین و ارائه شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور شاخص های اصلی ومهم مناطق آزاد را افزایش صادرات، تولید، جذب فناوری های نوین، ایجاد اشتغال، کمک به رفع مسائل ارزی سرزمین اصلی، گردشگری، تولیدات در بخش های مختلف کشاورزی و شیلات و صنایع عنوان کرد.

سعید محمد ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سامانه شفافیت مناطق آزاد گفت: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی نیز تلاش خواهد کرد تا جمع آوری نقطه نظرات، طرح ها و برنامه سازمان های مربوطه، سند راهبردی آنها را تهیه کرده تا با استفاده از این اسناد و کمک فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران این مناطق را منسجم تر مدیریت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پاک اقتصادی سر لوحه کار در مناطق آزاد است

فعالیت پاک اقتصادی سر لوحه کار در مناطق آزاد است