مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:302021-10-27سياسي

60 گروه جهادی در کشور روضه خانگی برگزار می کنند


مسئول موسسه فرهنگی تبلیغی ثاقب با بیان اینکه 60 گروه جهادی در کشور روضه خانگی برگزار می کنند، گفت: تاکنون بیش از 10 هزار خانواده در سطح کشور از روضه خانگی برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان راهکار اصلی مبارزه با این ویروس، احیای روضه های خانگی و ایجاد شبکه بزرگ مبلغان روضه خانگی و روحانی خانواده، انجام می شود.

شیری با بیان اینکه 60 گروه جهادی در کل کشور روضه خانگی را به صورت مقطعی انجام می دهند، خاطرنشان کرد: تبدیل کردن روضه های خانگی به صورت هفتگی از اهداف دیگر موسسه فرهنگی و تبلیغی ثاقب است.

وی با اشاره به شبکه سازی روضه های خانگی گفت: تاکنون در سطح کشور نزدیک به 33 هزار و 149 خانه با حضور هزار و 867 طلبه روضه برگزار شد و 10 هزار و 256 خانواده هم از روضه برخوردار شدند.

مسئول موسسه فرهنگی تبلیغی ثاقب با بیان اینکه قرار است طرح روضه خانگی در استان گلستان هم انجام شود، یادآور شد: این طرح در هفت استان اصفهان، شیراز، همدان، یزد، قم، تهران و مشهد برگزار شد.

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: روضه های خانگی یک طرح راهبردی و تشکیلاتی است که در استان هم این طرح پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین ادامه داد: در این کارزار جنگ نرم، مهم ترین سپر برای جامعه بخصوص نوجوانان، اشک برای امام حسین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 گروه جهادی در کشور روضه خانگی برگزار می کنند

60 گروه جهادی در کشور روضه خانگی برگزار می کنند