مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 03:552021-10-27بين الملل

آمریکا: شهرک سازی های اسراییل به چشم انداز راه حل دو کشوری آسیب می زند


واشنگتن مخالفت شدید خود با شهرک سازی اسراییل در کرانه باختری اشغالی را اعلام کرد.

- آمریکا: شهرک سازی های اسراییل به چشم انداز راه حل "دو کشوری" آسیب می زند واشنگتن مخالفت شدید خود با شهرک سازی اسراییل در کرانه باختری اشغالی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی به نگرانی آمریکا در مورد طرح دولت اسراییل برای ساخت هزاران واحد مسکونی در کرانه باختری اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد که طرح اسراییل در تضاد با تلاش ها جهت کاهش تنش در خارومیانه است و به چشم انداز راه حل دو کشوری آسیب می زند.

پیش از این نیز وب سایت آمریکایی اکسپو گزارش داد که دولت آمریکا اعتراضش را به دولت اسراییل به دلیل طرح این رژیم برای ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری اشغالی اعلام کرده است.

وب سایت عبری واللا هم اعلام کرد که دولت آمریکا تلاش دارد اسراییل را تحت فشار قرار دهد تا این اقدام را انجام ندهد، یا حداقل تعداد واحدهای مسکونی مورد تایید را کاهش دهد .

روز دوشنبه، اتحادیه اروپا از مقامات اسراییل خواست تا شهرک سازی را متوقف کنند و مناقصه هایی را که برای ساخت حدود 1300 پایگاه جدید در تعدادی از شهرک ها در کرانه باختری ارائه کرده بود، پس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: شهرک سازی های اسراییل به چشم انداز راه حل دو کشوری آسیب می زند

آمریکا: شهرک سازی های اسراییل به چشم انداز راه حل دو کشوری آسیب می زند