مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:152021-10-26سياسي

زخم هایی در سر ایران که استاندار جدید باید مداوا کند


اگر بخواهیم با تکیه بر کارنامه گذشته زین العابدین رضوی خرم، بر عملکرد موفقیت آمیز او به عنوان استاندار آذربایجان شرقی کاملا امیدوار باشیم، - خبرگزاری فارس- لیلا حسین زاده: بالاخره پس از کش و قوس ها و بحث و جدل های فراوان، قرعه پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی به نام زین العابدین رضوی خرم رقم خورد.

این در حالی است که مطرح شدن نام های کوچک و نه چندان مطرح و حتی نزدیک شدن آنها به سکان سر ایران در پی معاملات پشت پرده و سهم خواهی عده ای از چهره های سیاسی و شیطنت های اهالی جناح های خاص، مردم این دیار را از انتخاب سکانداری در شان نام خود ناامید کرده بود.

اما برخلاف تصورات موجود و شایعات منتشر شده، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه 25 مهرماه 1400، به استانداری رضوی خرم در آذربایجان شرقی رای اعتماد داد.

عابدین خرم که به هیچ چهره و نهاد سیاسی وابستگی و در نتیجه بده بستانی با کسی نداشت، مورد حمایت و نظر خاص هیچ یک از نمایندگان نیز نبود و چنین موضوعاتی احتمال انتخاب او به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را کم رنگ می کرد؛ لیکن تصمیم خوبی می شناسد.

با این اوصاف اگر بخواهیم با تکیه بر کارنامه گذشته زین العابدین رضوی خرم بر عملکرد موفقیت آمیز او به عنوان استاندار آذربایجان شرقی کاملا امیدوار باشیم، قطعاً بیراهه رفته ایم، همانطور که نگاه منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم هایی در سر ایران که استاندار جدید باید مداوا کند

زخم هایی در سر ایران که استاندار جدید باید مداوا کند