مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:302021-10-26سياسي

افتتاح کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی


جلسه فراکسیون راهبردی مجلس با موضوع بررسی و بیان مشکلات وارایه راهکار در حوزه علم و فناوری های نوین با حضور مسولان وزارتخانه های ارتباطات و صمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزارس فارس، جلسه فراکسیون راهبردی مجلس با موضوع بررسی و بیان مشکلات وارایه راهکار در حوزه علم و فناوری های نوین با حضور مسولان وزارتخانه های ارتباطات و صمت، شرکت های مطرح بخش خصوصی، اعضای فراکسیون و جمعی از نخبگان این حوزه، عصر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

طی این جلسه کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ذیل فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی افتتاح شد تا مشکلات و موانع موجود در فضای ICT که به حوزه قانونگذاری مرتبط است، مورد پیگیری قرار گیرد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ریاست این فراکسیون را برعهده دارد و ریاست کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی هم برعهده سهیل یحیی زاده خواهد بود.

در مراسم امروز نمایندگان اغلب بازیگران خصوصی و دولتی حوزه ICT کشور و نمایندگان کسب و کارهای خرد و کلان در این حوزه حضور داشتند.

از جمله نماینده نیروهای مسلح، نماینده بانک مرکزی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، نماینده شورای عالی انفورماتیک، نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی

افتتاح کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی