مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:102021-10-26سياسي

پیگیری جدی طرح تحقیق و تفحص از دولت های گذشته برای حق آبه لرستان


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی طرح تحقیق و تفحص از دولت های گذشته برای گرفتن حق آبه لرستان خبر داد.

- ، مهرداد ویسکرمی شامگاه سه شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه تلویزیونی لرستان گفت: تخصیص نیافتن حق آبه لرستان به عنوان یک ظلم تاریخی در حل حاضر اصلی ترین مشکل لرستان است.

وی افزود: در آخرین اقدام برای گرفتن سهم حق آبه لرستان طرح تحقیق و تفحص از دولت های گذشته را کلید زدیم و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر چند وزارت نیرو تا کنون با تخصیص یک میلیارد متر مکعب آب برای لرستان موافقت کرده، اما حداقل نیاز لرستان 1.

7 تا 2.

4 میلیارد متر مکعب است.

ویسکرمی به صدور مجوز منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در دولت قبلی اشاره کرد و گفت: با انتصاب مسئولان مربوطه در راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد تسریع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با جابجایی مسئولان بانک سرمایه گذار جدید شرکت پارسیلون و خلع ید کامل خریدار قبلی پارسیلون مشکل این شرکت بزرگ هم مرتفع شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری های صورت گرفته عملیات به روز کردن و تعمیرات اساسی تجهیزات شرکت صدر فولاد خرم آباد در حال انجام است و پیش بینی می شود فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی طرح تحقیق و تفحص از دولت های گذشته برای حق آبه لرستان

پیگیری جدی طرح تحقیق و تفحص از دولت های گذشته برای حق آبه لرستان