مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-26سياسي

قدیمی ترین نسخه خطی پیرامون احوالات پیامبر اکرم(ص) رونمایی شد


یکصدمین برنامه سه شنبه های فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به رونمایی از «قدیمی ترین نسخه خطی پیرامون احوالات پیامبر اکرم(ص)» اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، یکصدمین برنامه سه شنبه های فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد و استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی تلاش های علمی وحدت آفرین را جزو ضرورت های جامعه برشمرد.

ایجاد وحدت، ماموریت انبیای الهی  وی، وحدت، انسجام، یکپارچگی و یکدلی را لازمه تشکیل یک جبهه واحد در مقابل دشمن دانست و اتحاد و دوری از تفرقه را از ماموریت های انبیای الهی عنوان کرد.

طباطبایی همچنین تلاش برای وحدت و انسجام را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: یکی از محورهای اقامه دین، تلاش های علمی، پژوهشی در مسائل، موضوعات و شخصیت های دینی است.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: یک بخش از فعالیت های دینی تحقیقات علمی است و کتاب هایی که مورد رونمایی قرار گرفته است مصداقی بر تلاش های علمی وحدت آفرین است.

وی، دستورات قرآن را فرا زمانی و مکانی عنوان و تصریح کرد: همچنان که گذشتگان میراث ارزشمند دینی را برای ما به جای گذاشتند ما نیز این وظیفه را در قبال آیندگانمان داریم تا به خلق آثار وحدت آفرین بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین نسخه خطی پیرامون احوالات پیامبر اکرم(ص) رونمایی شد

قدیمی ترین نسخه خطی پیرامون احوالات پیامبر اکرم(ص) رونمایی شد