مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:552021-10-26سياسي

رایزنی ایران و استرالیا درباره پناهندگان افغان


نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان و سفیر استرالیا در ایران با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت کشور، سه شنبه چهارم آبان ماه 1400 مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور با دنیل اسلوپر، نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان، لیندال ساش، سفیر استرالیا در جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، در راستای تحولات اخیر کشور افغانستان و امور مربوط به پناهندگان و آوارگان جدید الورود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دستیار وزیر و مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور ضمن اشاره به خدمات ارائه شده به پناهندگان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از حامیان اصلی پناهندگان و آوارگان بوده و خدمات رسانی در طی چهار دهه متوالی به پناهجویان خود گواه این موضوع است.

محمودی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه تبعیضی به خیل عظیمی از پناهندگان و مهاجرین خارجی خدمات مختلفی در حوزه های آموزش، بهداشت، درمان و سلامت، معیشت، حرفه آموزی و اشتغال و همچنین کمک رسانی در (حوادث غیرمترقبه) و با کمترین کمک های جوامع بین المللی توانسته نقش مهمی در بازگشت داوطلبانه پناهندگان به کشور خود جهت بازسازی و احیای دوباره کشورشان ایفای نقش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و استرالیا درباره پناهندگان افغان

رایزنی ایران و استرالیا درباره پناهندگان افغان