مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-26سياسي

مؤلفه های قدرت تغییر کرده است/ نیازمند مطالعات عملیاتی هستیم


فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: مؤلفه های قدرت جدید شده و تغییر کرده و سبک و سیاق جدیدی در دنیا به واسطه یک تهدید بیولوژیک خلق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتصریح کرد: امروز تغییر در حکمرانی در سبک زندگی، تغییر در مؤلفه های اقتدار در دنیا، تغییر در نظام بهداشت و درمان، تغییر در سبک اداره بشر، حتی تغییرات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی وجود دارد.

بر این اساس با یک شرایط جدی روبه رو هستیم.

وی با بیان اینکه امروز مردم اُمید به حاکمان و عالمان (دانشمندان) را نباید از دست بدهند، خاطرنشان کرد: بر این اساس اگر سلب اعتماد رخ دهد آن کشور و تمدن و ساختار با فروپاشی و مشکلات جدی مواجه می شود.

امروز جهان درگیر تهدیدات جدی است سردار سپهر با بیان اینکه امروز جهان درگیر تهدیدات جدی است، گفت: مؤلفه های قدرت جدید شده و تغییر کرده و سبک و سیاق جدیدی در دنیا به واسطه یک تهدید بیولوژیک خلق شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس در آینده ای نزدیک کشورهایی که قدرت مدیریت صحیح مقابله با این تهدید بیولوژیک را دارند، صلاحیت حکمرانی و مدیریت بشر را نیز، داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه ما در برابر تهدیداتی مانند همه گیری ها، 6 کارکرد اصلی داریم، اظهار کرد: این 6 کارکرد ساختاری در پاسخ به همه گیری ها یک دانش و تجربه بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤلفه های قدرت تغییر کرده است/ نیازمند مطالعات عملیاتی هستیم

مؤلفه های قدرت تغییر کرده است/ نیازمند مطالعات عملیاتی هستیم