مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-26سياسي

شهرداری کرج به کمک رسانه هایی که منصفانه و صادقانه بنویسند نیاز دارد


شهردار کرج با تأکید بر اهمیت رسانه در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: رسانه ای که خوب، منصفانه و صادقانه بنویسد می تواند بزرگترین کمک را به پیشبرد اهداف شهرداری داشته باشد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج با تأکید بر اهمیت رسانه در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: رسانه ای که خوب، منصفانه و صادقانه بنویسد می تواند بزرگترین کمک را به پیشبرد اهداف شهرداری داشته باشد.

مصطفی سعیدی سیرایی روز سه شنبه چهارم آبان ماه با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به اهمیت رسانه در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری و خدمت به شهروندان، گفت: یکی از مهمترین برنامه هایی که در این دوره برای شهرداری کرج در نظر گرفته ایم واقعی کردن بودجه شهر است و در این راه، رسانه ای که خوب، منصفانه و صادقانه بنویسد می تواند بزرگترین کمک را به پیشبرد این هدف داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعیدی سیرایی در ادامه به آمادگی مدیریت شهری کرج برای کمک گرفتن از مجموعه جهاد دانشگاهی البرز هم اشاره و اعلام کرد: جهاد دانشگاهی با برخورداری از مرکز افکارسنجی می تواند با انجام طرح های نظرسنجی از شهروندان ما را نسبت به خواسته های مردم و نیازهای شهر مطلع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج به کمک رسانه هایی که منصفانه و صادقانه بنویسند نیاز دارد

شهرداری کرج به کمک رسانه هایی که منصفانه و صادقانه بنویسند نیاز دارد