مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-26دانش

توسعه آموزش های کوتاه مدت در اولویت دانشگاه علمی کاربردی


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: توسعه همه جانبه آموزش های کوتاه مدت با در نظر گرفتن تمامی شرایط کمی و کیفی از مهمترین برنامه های سال 1400 این دانشگاه است.

- به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، کارگاه آموزشی دوره های کوتاه مدت علمی کاربردی ویژه رؤسای واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی با حضور جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بصورت مجازی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهمیت و تأثیرات عمیق دوره های کوتاه مدت در مهارت افزایی افراد جامعه و رسالت خطیر این دانشگاه خاطر نشان کرد: توسعه همه جانبه آموزش های کوتاه مدت با در نظر گرفتن تمامی شرایط کمی و کیفی از مهمترین برنامه های سال 1400 این دانشگاه است.

وی افزود: سال ها بود که 50 درصد رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایه مانده بود که با توسعه آموزش های کوتاه مدت، تصمیم داریم این خلاء پر شود و رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی کامل شود.

جلالی جواران آمایش استان ها را از نظر نیازسنجی مهم برشمرد و تصریح کرد: ریل گذاری آموزش های کوتاه مدت آماده است و لازم است از طریق آمایش مهارتی و سنجش نیازهای دستگاه های دولتی و غیره دولتی، این دوره ها طراحی و اجرا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش های کوتاه مدت در اولویت دانشگاه علمی کاربردی

توسعه آموزش های کوتاه مدت در اولویت دانشگاه علمی کاربردی