مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-26سياسي

لزوم تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان های شرق اصفهان


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تذکری خطاب به وزیر کشور خواستار تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان های شرق اصفهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تذکری خطاب به احمد وحیدی، وزیر کشور خواستار تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان های شرق اصفهان شد.

بانکی پور در این زمینه اظهار داشت: علی رغم تشکیل فرمانداری های چهارگانه در شرق شهرستان اصفهان شامل هرند، کوهپایه، ورزنه و جرقویه تاکنون هیچگونه اقدامی در خصوص استقرار ادارات دولتی در شهرستان های مذکور رخ نداده است و این باعث سردرگمی و ایجاد مشکلاتی برای مردم این شهرستان ها شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین پیرو مراجعات مکرر مردم از وزیر کشور خواستاریم جهت تسریع در این موضوع دستورات لازم را جهت هماهنگی با وزارتخانه های مرتبط صادر کنند.

هم چنین در متن این تذکر آمده است: با توجه به درخواست های مردمی و پیگیری های به عمل آمده توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و موافقت و استانداری اصفهان هرچه زودتر موجبات استقرار دیگر ادارات دولتی نیز در این 4 فرمانداری فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان های شرق اصفهان

لزوم تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان های شرق اصفهان