مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:452021-10-26سياسي

رصد اقدامات ائمه جمعه توسط شورای سیاستگذاری


مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان در مراسم تکریم امام جمعه آستارا نهاد نماز جمعه را یک نهاد مردمی دانست و گفت: فعالیت ها و اقداماتی که ائمه جمعه در نهاد مقدس نماز جمعه انجام می شود توسط شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به واسطه سامانه ای که برای این مهم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت مراسم تکریم امام جمعه در محل خوبی داشتند، گفت: نگاه امام جمعه آستارا نسبت به دستگاه قضا یک نگاه ویژه بوده و تمام بضاعت خود برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته بودند.

  همیشه خود را از جنس مردم دانسته ام امام جمعه سابق آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مردم شهرستان آستارا در تمام صحنه های انقلاب حضوری باشکوه و تأثیرگذار داشته اند و این نشان از انقلابی بودن، زمان شناس بودن، بصیرت و فهم بالای مردم این شهرستان دارد.

  حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا با بیان اینکه در طول این 15 سال از هیچ احدی هراس نداشته و سعی کرده ام برای رضای خدا خدمت کنم، افزود: در راه دفاع از حق مردم و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی با کسی تعارف نکرده و همیشه خود را از جنس مردم دانسته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد اقدامات ائمه جمعه توسط شورای سیاستگذاری

رصد اقدامات ائمه جمعه توسط شورای سیاستگذاری