مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-26پزشكي

گروه های واکنش سریع دامپزشکی به حالت آماده باش درآمدند


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: گروه های واکنش سریع دامپزشکی استان برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به حالت آماده باش درآمد.

- ، امیرحسین بهداد روز سه شنبه در هفتمین جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان، اظهار کرد: با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان آزاد پرواز و احتمال انتقال بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به پرندگان بومی، طیور روستایی و مرغداری های صنعتی، کلیه گروه های واکنش سریع اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان ها به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

وی همچنین از رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی استان خواست تا با همکاری کارشناسان اداره کل محیط زیست استان به رصد و پایش تالاب ها و سدهای سطح استان اقدام کنند تا در صورت مشاهده این بیماری در پرندگان آبزی مهاجر در اسرع وقت نمونه برداری و اقدامات بعدی در خصوص پیشگیری از شیوع این بیماری صورت گیرد.

همچنین در این جلسه موضوعاتی همچون پیگیری رفع مشکلات سامانه ای GIS آبزیان و طیور و مکاتبه با سازمان دامپزشکی کشور در این خصوص، لزوم کالیبراسیون،reset و به روزرسانی دستگاه های پرنده شمار در کشتارگاه های طیور استان، لزوم معرفی دامپزشک مسئول فنی برای کلّیه باشگاه های سوارکاری مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های واکنش سریع دامپزشکی به حالت آماده باش درآمدند

گروه های واکنش سریع دامپزشکی به حالت آماده باش درآمدند