مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-26بين الملل

ارتش آمریکا به دنبال تولید سوخت جت از هوا!


نیروی هوایی ارتش ایالات متحده در تلاش برای دسترسی به سوخت در هر زمان و هر مکان، در حال تلاش برای تهیه سوخت جت از هوا است.

- نیروی هوایی ارتش ایالات متحده در تلاش برای دسترسی به سوخت در هر زمان و هر مکان، در حال تلاش برای تهیه سوخت جت از هوا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، ارتش ایالات متحده در اقدامی انقلابی برای انجام عملیات لجستیکی خود و به منظور تقویت قدرت عملیاتی خود اکنون تأیید کرده است که به تحقق هدف و برنامه خود برای توسعه سوخت جت از هوای رقیق نزدیک تر شده است.

نیروی هوایی ایالات متحده در یک بیانیه مطبوعاتی ادعا کرد که یک گام به دسترسی به سوخت در هر زمان و هر نقطه از کره زمین بدون اتکا به تانکرهای سوختی نزدیک شده است.

همه می دانیم که ارتش های دنیا به ویژه ارتش ایالات متحده از بزرگترین مصرف کنندگان سوخت های فسیلی هستند و در حال حاضر در حال تمرکز بر انرژی هسته ای هستند تا نیازهای انرژی خود را به شیوه ای سبزتر و در نتیجه پاک تر برآورده کنند.

سوخت جت گونه ای سوخت هواپیما است که برای هواگردهای دارای موتور توربینی مانند هواپیماهای توربوجت، توربوفن و توربوپراپ و بالگردهای توربوشفت از آن استفاده می کنند.

موتورهای توربینی به طور کلی توانایی کاربرد سوخت های نفتی متنوعی را دارند، اما همه گونه های سوخت جت امروزی گونه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا به دنبال تولید سوخت جت از هوا!

ارتش آمریکا به دنبال تولید سوخت جت از هوا!