مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-26بين الملل

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از صبح امروز، به مدت بیست وچهار ساعت در مناطق مرزی نوار غزه رزمایش نظامی برای جلوگیری از وقوع اتفاقات غافلگیرکننده برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با افزایش نگرانی های تل آویو از احتمال وقوع تظاهرات گسترده در نوار غزه برای اعتراض به محاصره چندین ساله و وضعیت وخیمی که در این منطقه ایجاد شده، رژیم صهیونیستی در مرز غزه رزمایش نظامی برگزار می کند.

ارتش رژیم کودک کش اسراییل امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: تمرین حمله جنوبی برای بهبود آمادگی یگان غزه برای نبرد برگزار می شود.

این رزمایش امروز در [مرز] نوار غزه آغاز و فردا صبح پایان می یابد .

در این بیانیه توضیح داده شده است: در بخشی از این رزمایش، حرکت پرازدحام نیروهای امنیتی و خودروها مشاهده شده، پژواک انفجارها در منطقه شنیده می گردد و ایست های بازرسی در چندین محور در منطقه مرزی مستقر خواهند شد .

رژیم صهیونیستی درباره هدف این رزمایش ادعا کرد: هدف از این رزمایش ارتقای آمادگی نیروهای ارتش اسراییل برای دفاع در نوار غزه، نحوه به کارگیری درس های آموخته شده از عملیات محافظ دیوارها و تمرین نیروها در تعدادی از سناریوهای تهاجمی احتمالی گروه های غزه را بررسی می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه