مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-26پزشكي

تاثیراتی که کرونا روی روان ورزشکاران می گذارد


رییس کمیته روانشناسی ورزشی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت: براساس نتایج مقالات علمی حدود 35 تا 45 درصد ورزشکاران پس از بهبودی از بیماری کرونا همچنان علائم استرس، - ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته روانشناسی ورزشی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت: براساس نتایج مقالات علمی حدود 35 تا 45 درصد ورزشکاران پس از بهبودی از بیماری کرونا همچنان علائم استرس، افسردگی و اضطراب را دارند.

  دکتر مژگان سعیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تاثیر شیوع بیماری کرونا بر زندگی ورزشکاران، اظهار کرد: محدودیت هایی که با شیوع بیماری کرونا در عرصه فعالیت های ورزشی بوجود آمده، مشکلاتی را برای ورزشکاران به همراه داشته است.

وی افزود: طی این مدت ورزشکاران از روال عادی زندگی خود خارج شده و تغییراتی روی زندگی حرفه ای شان بوجود آمده که این تغییرات از نظر روحی و روانی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه ادامه داد: غیرقابل پیش بودن شرایط برای برخی از ورزشکاران هم که در اوج آمادگی هستند، استرس زا شده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر ورزشکارانی را داریم که دراین مدت با بیماری کرونا درگیر شده اند که طبق مقالات علمی منتشر شده حدود 35 تا 40 درصد این افراد حتی پس از دوران بهبودی علائمی همچون استرس و افسردگی و اضطراب را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیراتی که کرونا روی روان ورزشکاران می گذارد

تاثیراتی که کرونا روی روان ورزشکاران می گذارد