مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-26سياسي

تعارضات اوقاف با اداره منابع طبیعی در مجلس پیگیری می شود


معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تعارضات اوقاف در توسعه موقوفه با نهادها به ویژه با اداره منابع طبیعی باید در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

- حجت السلام سید ناصرالدین نوری زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعارضات موجود بین برخی از نهادها در مقابل توسعه موقوفات اظهار داشت: برای رفع این مشکلات بین نهادهایی که منافع مشترک با سازمان اوقاف دارند تفاهمنامه هایی را آماده و امضا کردیم.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که موقوفات حفظ و منافع آن را گسترش دهیم و نیت های واقفان نیز به درستی اجرا شود.

رفع مشکل تعارضات اوقاف با نهادها معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: در این مسیر به ویژه در استان اصفهان با اداره منابع طبیعی تعارضاتی وجود دارد که بخشی از آن را با تفاهم نامه و مذاکره حل می کنیم و در بخش دیگر دعاوی و محاکم تصمیم گیری می کنند که به لحاظ حقوقی رفع شود.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از این مشکلات از طریق مجلس شورای اسلامی رفع خواهد شد، گفت: اخیراً مصوبه ای برای حریم موقوفاتی که جز منابع طبیعی است در نظر گرفته شده زیرا برخی از افراد حریم آن موقوفه را متعلق به موقوفات می دانند و برخی دیگر قائل به این موضوع نیستند که دعوای آن مربوط به تاریخ این قانون و در حال پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارضات اوقاف با اداره منابع طبیعی در مجلس پیگیری می شود

تعارضات اوقاف با اداره منابع طبیعی در مجلس پیگیری می شود