مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 00:452021-10-25سياسي

معارفه نماینده رییس جمهور در افغانستان برگزار شد


آیین معارفه نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان و تقدیر از زحمات نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، آیین معارفه حسن کاظمی قمی نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان و تقدیر از زحمات محمد ابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این مراسم که معاونان و مدیران وزارت امور خارجه و برخی شخصیت های کشوری و لشکری حضور داشتند، امیرعبداللهیان ضمن تشکر از خدمات ارزنده طاهریان فرد، با اشاره به سوابق دیپلماتیک کاظمی قمی به عنوان سفیر ایران در عراق و سرکنسول ایران در هرات، از وی به عنوان انتخابی شایسته توسط رییس جمهور نام برد.

وزیر امور خارجه با تاکید بر تسلط حسن کاظمی قمی بر حوزه افغانستان و حضور و استقرار وی در مجموعه وزارت امور خارجه، اظهار امیدواری کرد این انتخاب تکمیل کننده روند درست اتخاذ شده در مورد افغانستان باشد.

حسن کاظمی قمی نیز در این مراسم با اشاره به اقدام رییس جمهور در انتصاب نماینده ویژه افغانستان از نگاه راهبردی دولت سیزدهم به موضوع افغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه نماینده رییس جمهور در افغانستان برگزار شد

معارفه نماینده رییس جمهور در افغانستان برگزار شد