مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-25اقتصادي

پرداخت 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان اردبیل


مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل از پرداخت 11 هزار میلیارد تسهیلات در 6 ماهه اول سال جاری به کشاورزان استان خبر داد.

- داود رجبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب 10 هزار و 500 فقره وام به فعالان حوزه کشاورزی استان در 6 ماهه اول سال جاری پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش چشم گیری داشته است.

وی با اشاره به توسعه مکانیزاسیون ادوات کشاورزی استان، افزود: همچنین  در راستای نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی، هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات خرید و نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی از طریق بانک کشاورزی به کشاورزان استان پرداخت شده است.

به گفته وی سقف تسهیلات بخش مکانیزاسیون برای استان اردبیل در 6 ماه اول امسال حدود هزار و 250 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود اما همکاری کشاورزان استان با بانک کشاورزی سبب شده تا تسهیلات بخش مکانیزاسیون در این استان 10 درصد بیشتر از مقدار مصوب و ابلاغی از سوی مرکز جذب و پرداخت شود.

رجبی تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده به کشاورزان بابت نوسازی و خرید تراکتور، کمباین و سایر ماشین آلات و ادوات کشاورزی صرف شده است که نوسازی ماشین آلات کشاورزی در فرایند کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی، کاهش هزینه ها، افزایش تولید و بهره وری و همچنین در گذر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان اردبیل

پرداخت 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان اردبیل