مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-25پزشكي

طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی در خراسان جنوبی اجرایی می شود


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی به زودی در استان اجرا می شود، اظهار کرد: افراد تحت پوشش این صندوق از خدمات پزشک خانواده برخوردار می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی به زودی در استان اجرا می شود، اظهار کرد: افراد تحت پوشش این صندوق از خدمات پزشک خانواده برخوردار می شوند.

علی اربابی، امروز دوشنبه 3 آبان در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت، با بیان اینکه خدمات درمانی در بیمارستان های استان به صورت الکترونیک انجام می شود، گفت: هفته جاری بدهی بیمه سلامت در زمینه اسناد بستری بخش دولتی و دانشگاهی استان تا پایان تیرم ماه به طور کامل و علی الحساب مرداد پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بدهی بیمارستان های غیردولتی استان تا پنج ماه نخست امسال پرداخت شده است، افزود: سازمان بیمه سلامت در پرداخت هزینه ها به روز است که حاصل رعایت پروتکل ها و برنامه ریزی لازم برای اجرای دستورالعمل های نسخ و خدمات الکترونیکی بوده است.

اربابی بیان کرد: براساس قانون، سازمان بیمه سلامت مکلف است به تمامی افرادی که به صورت رایگان زیر پوشش بیمه پایه سلامت قرار گرفتند، خدمات خود را از طریق نظام ارجاع، ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی در خراسان جنوبی اجرایی می شود

طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی در خراسان جنوبی اجرایی می شود