مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-25دانش

کنشگری دانشجویان منجر به نشاط و شادابی دانشگاه می شود


معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنشگری دانشجویان باعث می شود تاثیر آن در نشاط و شادابی دانشگاه و همین طور خود آن ها دیده شود.

  - ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنشگری دانشجویان باعث می شود تاثیر آن در نشاط و شادابی دانشگاه و همین طور خود آن ها دیده شود.

  دکتر غلامرضا غفاری امروز، سوم آبان ماه، در آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه فردوسی 1400 که در تالار رودکی کانون های فرهنگی و هنری این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فردوسی مشهد یکی از قطب های دانشگاهی کشور است و جایگاه ممتاز و ویژه ای دارد.

همچنین این دانشگاه جزو دانشگاه های اول کشور از زمان تاسیس به شمار می آید اما موضوع مهم تر آن است که دانشگاه فردوسی در شهر مشهد قرار دارد و همین موضوع باعث می شود تا از ظرفیت های بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: دانشگاه با توجه به سرمایه هایی که دارد، شناخته می شود و آن هایی که در انتخاب شان این ظرافت ها را لحاظ می کنند، قطعا دارای موفقیت هستند.

بخش مهمی از ارج، حرمت و جایگاهی که دانشگاه فردوسی دارد، این است که در کنار بارگاه امام هشتم(ع) قرار دارد که خود سرمایه فرهنگی و نمادی بی بدیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنشگری دانشجویان منجر به نشاط و شادابی دانشگاه می شود

کنشگری دانشجویان منجر به نشاط و شادابی دانشگاه می شود