مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-25سياسي

معاون وزیر خارجه چهارشنبه با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دیدار می کند


معاون سیاسی وزیر خارجه با تاکید بر اینکه ادامه سیاست فشار حداکثری نمی تواند موانع پیش روی مذاکرات را بردارد گفت: روز چهارشنبه، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام را در بروکسل ملاقات خواهم کرد تا گفت وگوهایمان را درباره مذاکرات نتیجه-محور ادامه دهیم.

- معاون سیاسی وزیر خارجه با تاکید بر اینکه ادامه سیاست فشار حداکثری نمی تواند موانع پیش روی مذاکرات را بردارد گفت: روز چهارشنبه، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام را در بروکسل ملاقات خواهم کرد تا گفت وگوهایمان را درباره مذاکرات نتیجه-محور ادامه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری، معاون سیاسی وزیر خارجه در رشته توییتی نوشت: ادامه سیاست شکست خورده فشار حداکثری قطعا نمی تواند موانع پیش روی مذاکرات برای لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه را بردارد، بلکه بر پیچیدگی های فراوان مذاکرات خواهد افزود.

او گفت: مسئله این است که آیا طرف های مقابل از آمادگی واقعی برای انجام تعهدات خود، از جمله فراخواندن یک ناقض غیرعضو به ترک خط مشی ها و میراث مخرب گذشته برخوردارند؟ علی باقری در توییت سوم نوشت: روز چهارشنبه، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام را در بروکسل ملاقات خواهم کرد تا گفتگوهایمان را درباره مذاکرات نتیجه_محور ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر خارجه چهارشنبه با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دیدار می کند

معاون وزیر خارجه چهارشنبه با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دیدار می کند