مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-25اقتصادي

ثبت بالاترین میزان نارضایتی از عملکرد بایدن


عدم رضایت از جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا در میانگین نظرسنجی ها به بالاترین سطح خود رسید و رکورد 50.

7 درصد را ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس میانگین محاسبه شده توسط پایگاه FiveThirtyEight که از پایگاه های مهم در گردآوری نتایج نظرسنجی های مختلف است، میزان رضایتمندی از عملکرد بایدن با رکوردی جدید به 43.

4 درصد کاهش یافته است؛ این در حالی است که دو لایحه بودجه که برای دستورکار او از اهمیت زیادی برخوردار است، در کنگره با بن بست مواجه شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل نزدیک به کنگره آمریکا، عدم رضایت از بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا نیز در میانگین محاسبه شده توسط این پایگاه به بالاترین حد خود رسید و روز جمعه رکورد 50.

7 درصد را ثبت کرد.

  از ماه ژوییه، با شیوع سریع نوع کرونای دلتا در سراسر ایالات متحده، میزان محبوبیت رییس جمهور آمریکا رو به کاهش گذاشته است.

رضایت از عملکرد وی در ماه اوت هم در میان خروج آشفته آمریکا از رییس جمهور آمریکا در نظرسنجی ها کماکان ادامه دارد و مقبولیت او در تازه ترین نظرسنجی در ایالت کارولینای شمالی به زیر 40 درصد رسید.

در این نظرسنجی که با حمایت مالی بنیاد جان لاک انجام شد رضایت از عملکرد بایدن به 38 درصد در ایالت یاد شده رسید و 56 درصد از رأی دهندگان بالقوه گفتند از او رضایت ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بالاترین میزان نارضایتی از عملکرد بایدن

ثبت بالاترین میزان نارضایتی از عملکرد بایدن