مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-25اقتصادي

احداث دو نیروگاه برای تولید 10 هزار مگاوات برق صنایع


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر گفت: برای خودتامینی برق صنایع، احداث دو نیروگاه نیز برای تولید 10 هزار مگاوات برق در مرحله برگزاری مناقصه است.

- ، امیرعباس حسینی اظهار کرد: با توجه به مطالباتی که در حوزه اوره داشتیم، یکی از دغدغه های مهم سرمایه گذاری غدیر، مسئله اوره بود که طی یک سال گذشته مکاتبات زیادی در این رابطه صورت گرفت که در حال حاضر در مرحله حسابرسی یارانه ای قرار داریم و امیدواریم مذاکرات با دولت برای مطالبات به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: مجموعه غدیر امسال تقریباً دو برابر نسبت به سال قبل در حوزه سودآوری رشد داشت و در حوزه بازدهی نیز در 9 ماه امسال در قیاس با مدت مشابه پارسال 67 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر با بیان اینکه سهم هلدینگ نفت و گاز پارسیان در غدیر حدود 70 درصد است، گفت: طبق هدف گذاری انجام شده بخشی از این سهم باید به هلدینگ معدنی غدیر اختصاص پیدا کند، به طوری که سهم این هلدینگ به 40 درصد برسد تا پرتفو غدیر متنوع شود.

همچنین سه پروژه تولید کنستانتره هر کدام به ارزش 4000 تن، پروژه گندله و فولاد نی ریز در دست انجام است، بنابراین زنجیره ارزش فولاد در غدیر تکمیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین تولید ورق و آهن فولاد ایرانیان در سال 1402 به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو نیروگاه برای تولید 10 هزار مگاوات برق صنایع

احداث دو نیروگاه برای تولید 10 هزار مگاوات برق صنایع