مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-25بين الملل

تهدید میانمار به عدم شرکت در اجلاس آ.سه.آن


بعد از آنکه اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.

سه.

آن) حاکم نظامی میانمار را از اجلاس آتی این بلوک از بابت وجود تردید در خصوص تعهد دولت او به رفع بحران خونین در کشورش کنار گذاشت، - بعد از آنکه اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.

سه.

آن) حاکم نظامی میانمار را از اجلاس آتی این بلوک از بابت وجود تردید در خصوص تعهد دولت او به رفع بحران خونین در کشورش کنار گذاشت، شورای نظامی حاکم بر میانمار نیز امروز دوشنبه تهدید به عدم شرکتش در این اجلاس کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، میانمار از زمانی که ژنرال های ارتش این کشور، آنگ سان سوچی رهبر غیرنظامی میانمار را در کودتایی در ماه فوریه از قدرت برکنار کردند، دستخوش ناآرامی و اعتراضات سراسری شده و شاهد سرکوب شدید مخالفان حکومت نظامیان در این کشور بوده است.

اوایل ماه جاری میلادی، اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا، آ.

سه.

آن، تحت فشارهای بین المللی برای میانجی کردن با هدف حل و فصل دیپلماتیک مناقشه در میانمار - مین آنگ هلاینگ، رییس شورای نظامی این کشور را از شرکت در اجلاس پیش روی مربوط به سران این سازمان محروم کرد.

زاو مین تون، سخنگوی شورای نظامی حاکم بر میانمار امروز دوشنبه به رسانه های محلی این کشور گفت، محروم کردن هلاینگ از شرکت در اجلاس مذکور که قرار است در بازه 26-28 اکتبر در برونیی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید میانمار به عدم شرکت در اجلاس آ.سه.آن

تهدید میانمار به عدم شرکت در اجلاس آ.سه.آن