مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-25بين الملل

اعتراض کره شمالی به پرواز شناسایی فرانسه و کانادا در اطراف شبه جزیره کره


وزارت خارجه کره شمالی، امروز (دوشنبه) کانادا و فرانسه را به دلیل اعزام هواپیماهای شناسایی در حوالی شبه جزیره کره به منظور نظارت بر فعالیت های این کشور در نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد محکوم کرد و آن را تحریک نظامی دانست که وضعیت .

- وزارت خارجه کره شمالی، امروز (دوشنبه) کانادا و فرانسه را به دلیل اعزام هواپیماهای شناسایی در حوالی شبه جزیره کره به منظور نظارت بر فعالیت های این کشور در نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد محکوم کرد و آن را "تحریک نظامی" دانست که وضعیت امنیتی منطقه را به خطر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وزارت امور خارجه کره شمالی دربیانیه ای از عملیات های نظارتی به عنوان یک اقدام بدون تدبیر یاد کرد که تعادل امنیتی در منطقه را از بین برده و منجر به تشدید اوضاع سیاسی می شود .

این وزارتخانه با متهم کردن واشنگتن به تحریک فعالیت های نظامی کشورها در منطقه، گفت که چنین اقداماتی بخشی از تلاش های آمریکا برای کنترل چین و روسیه است.

هفته گذشته، وزارت دفاع کانادا اعزام یک هواپیمای CP-140 به پایگاه هوایی کادنا در اوکیناوا، شهری در ژاپن را اعلام کرده و بیان کرد که این کار برای حمایت از تلاش های چند ملیتی در حال اجرا برای مقابله با فرار کره شمالی از تحریم های شورای ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کره شمالی به پرواز شناسایی فرانسه و کانادا در اطراف شبه جزیره کره

اعتراض کره شمالی به پرواز شناسایی فرانسه و کانادا در اطراف شبه جزیره کره