مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-25فناوري

بهبود اختلالات بیماران ام اس با کمک یک دوچرخه هوشمند


برای رفع مشکلاتی همچون راه رفتن، تعادل، تخریب توجه، حافظه و مشکلات افسردگی در بیماران ام اس یک سیستم طراحی شده که شامل یک دوچرخه هوشمند و نرم افزار مربوطه آن برای مشاهده فیلم های 360 درجه است تا با تشویق بیماران ام اس به انجام حرکات هوازی همراه با تجربه .

- بهبود اختلالات بیماران "ام اس" با کمک یک دوچرخه هوشمند ایسنا/اصفهان برای رفع مشکلاتی همچون راه رفتن، تعادل، تخریب توجه، حافظه و مشکلات افسردگی در بیماران ام اس یک سیستم طراحی شده که شامل یک دوچرخه هوشمند و نرم افزار مربوطه آن برای مشاهده فیلم های 360 درجه است تا با تشویق بیماران ام اس به انجام حرکات هوازی همراه با تجربه دوچرخه سواری در محیط های شهر اصفهان از طریق واقعیت مجازی، در بهبود توانایی فیزیکی و شناختی آنان موثر باشد.

مریم صالحی - دکترای تربیت بدنی گرایش رفتار حرکتی و نویسنده پژوهش تاثیر تمرینات هوازی، واقعیت مجازی بر کارکرد اجرایی، عملکرد حرکتی و افسردگی بیماران ام.

اس.

افسرده در گفت و گو با ایسنا در توضیح این طرح، اظهار کرد: از جمله مشکلات بیماران مبتلا به ام اس، ناتوانی در انجام تکالیف حرکتی، تکالیف شناختی و تکالیف دوگانه شناختی-حرکتی است که باعث بروز مشکلاتی همچون راه رفتن، تعادل، تخریب توجه، حافظه و مشکلات افسردگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود اختلالات بیماران ام اس با کمک یک دوچرخه هوشمند

بهبود اختلالات بیماران ام اس با کمک یک دوچرخه هوشمند