مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-25سياسي

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کمیته امداد است/ کودک یتیم بدون حامی نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری در همایش ایران مهربان که با حضور خیران و معاونان کمیته امداد برگزار شد، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: - بختیاری گفت: همزمان با تلاشی که صورت گرفته و تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین انجام شد، در سال 1400، یتیم بدون حامی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری در همایش ایران مهربان که با حضور خیران و معاونان کمیته امداد برگزار شد، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با تلاشی که صورت گرفته و تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین انجام شد، در سال 1400، یتیم بدون حامی نداریم.

وی با اشاره به اینکه هرچه حامی بیشتر باشد رسیدگی به یتیم ها بهتر خواهد بود، گفت: در مواردی یتیمی داریم که 10 یا 20 حامی دارد و این بدان معناست که میزان پرداختی آن ها بیشتر خواهد بود.

بختیاری افزود: ایران مهربان با استقبال خیران و نیکوکاران و همراهی پایگاه های بسیج و گروه های جهادی مواجه شد و در تلاشیم با روند جدید این پویش، برنامه ریزی های تربیتی و آموزشی برای ادامه تحصیل و اشتغال مددجویان داشته باشیم.

وی عنوان کرد: یکی از خیران ما 173 هزار یتیم تحت پوشش دارد و شبکه خیران به صورت مردمی اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کمیته امداد است/ کودک یتیم بدون حامی نداریم

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کمیته امداد است/ کودک یتیم بدون حامی نداریم