مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-25بين الملل

سازمان ملل: شهرک سازی های اسراییل غیرقانونی و مانعی در مسیر صلح هستند


سازمان ملل امروز (دوشنبه) تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای ساخت 1300 واحد مسکونی جدید در شهرک های اسراییلی واقع در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد.

- سازمان ملل: شهرک سازی های اسراییل "غیرقانونی" و مانعی در مسیر صلح هستند سازمان ملل امروز (دوشنبه) تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای ساخت 1300 واحد مسکونی جدید در شهرک های اسراییلی واقع در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، تور وینسلند، فرستاده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه امروز در بیانیه ای درباره اعلام مناقصه هایی برای ساخت بیش از 1300 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری از سوی مقامات رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده و گفت: ما به شدت از استمرار توسعه شهرک سازی های اسراییل در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی نگران هستیم.

وینسلند در ادامه تاکید کرد: تمامی این شهرک ها بر اساس قوانین بین المللی غیرقانونی هستند و این شهرک ها همچنان مانع بزرگی در برابر صلح بوده و باید فورا متوقف شوند.

مذاکرات صلح میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی از آوریل 2014 در پی مخالفت رژیم صهیونیستی با توقف شهرک سازی ها متوقف شدند.

طبق آمار جنبش حقوقی صلح اکنون ، در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی 145 شهرک بزرگ و 140 کانون شهرک نشینی پراکنده (شهرک های بدون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: شهرک سازی های اسراییل غیرقانونی و مانعی در مسیر صلح هستند

سازمان ملل: شهرک سازی های اسراییل غیرقانونی و مانعی در مسیر صلح هستند