مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-25اقتصادي

شرکت کیمیا صنعت طراح و تولیدکننده قطعات لاستیکی و پلیمری


یکی از صنعت های مهم و پر کاربرد در صنایع و مشاغل مختلف، صنعت لاستیک سازی و پلیمر است و در ادامه به معرفی یکی از شرکت های موفق در این عرصه پرداخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، هر کشور با وجود کارخانجات و صنایع مختلف می تواند خود را به رونق و شکوفایی برساند.

نبود و کمبود برخی صنایع در یک کشور باعث نیاز آن کشور به محصولات خارجی و تأمین آن قطعات از خارج از مرزهای ملی می شود و ممکن است این موضوع بخشی از چرخه اقتصاد کشور را به چالش بکشاند.

یکی از صنعت های مهم و پر کاربرد در صنایع و مشاغل مختلف، صنعت لاستیک سازی و پلیمر است که خوشبختانه سال هاست این قطعات به دست مهندسان و فعالان این حوزه در کشور عزیزمان تولید می شود.

به دلیل اهمیت بالای این صنعت و استفاده از محصولات آن در همه صنایع مادر، کیفیت مواد اولیه در این محصولات و قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه سعی کرده ایم به معرفی یکی از شرکت های موفق در این عرصه بپردازیم.

معرفی شرکت کیمیا صنعت به عنوان تولیدکننده قطعات لاستیکی و پلیمری شرکت کیمیا صنعت رادوین بسپار یکی از شرکت های موفق در عرصه طراحی و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری است که با بیش از 20 سال سابقه کاری در عرصه طراحی و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری توانسته بخش عظیمی از نیاز کشور در تهیه و تولید برخی از قطعات الاستومری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کیمیا صنعت طراح و تولیدکننده قطعات لاستیکی و پلیمری

شرکت کیمیا صنعت طراح و تولیدکننده قطعات لاستیکی و پلیمری