مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-25سياسي

لارستان منطقه ای یکپارچه با وحدت دیرینه است


سیداحمدهاشمی از علمای برجسته اهل سنت در همایش منادیان وحدت لارستان گفت: مسلمان بودن و لارستانی بودن، دو عامل اساسی وحدت میان مردم منطقه لارستان بزرگ در طول تاریخ بوده است که باید با تأکید بر نقاط مشترک تداوم یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، روز گذشته همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) همایش منادین وحدت در حسینیه اعظم حوزه علمیه شهرستان اوز در این همایش اظهار داشت: در دنیای امروز با توجه به توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ایجاد اختلاف در میان مسلمانان، بیش از هرزمان نیازمند وحدت و تأکید بر نکات مشترکمان هستیم.

هاشمی با تأکید بر شخصیت ممتاز حضرت محمد(ص) در حل و مدیریت اختلافات بیان داشت: موفقیت های پیامبر(ص) موفقیت های همه جانبه چه در عرصه های دنیوی و چه در عرصه های دینی بوده است، حضرت محمد(ص) چنان شخصیت ممتازی داشته اند که حتی دشمنانشان هم به بزرگواری حضرتش شهادت می دادند، در بحث مدیریت اختلافات یکی از نمونه های زیبایی که پیامبر اختلافات را به زیبایی تمام مدیریت کردند جنگ حُنین و تقسیم غنایم بود.

وی افزود: حضرت محمد(ص) در جریان مدیریت اختلاف ها با تأکید بر نقاط قوت و نقاط مشترک مسلمانان این مباحث را به طور مسالمت آمیز در میان مسلمانان مدیریت می کردند و مهربانی و مودت را گسترش می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لارستان منطقه ای یکپارچه با وحدت دیرینه است

لارستان منطقه ای یکپارچه با وحدت دیرینه است