مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-25اقتصادي

افزایش صید ماهیان استخوانی در مازندران


مدیر کل شیلات مازندران از افزایش صید ماهیان استخوانی امسال در مقایسه با سال گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر کل شیلات مازندران از افزایش صید ماهیان استخوانی امسال در مقایسه با سال گذشته در این استان خبر داد.

حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه آمارها نشان می دهد که وضعیت صید ماهیان استخوانی زمان صیدامسال نسبت به سال گذشته ازرشد خوبی برخورداربوده است، اظهار کرد: یکی از دلایل مهم این افزایش صید، تکثیر و رهاسازی بچه ماهی های دریایی در مسیل رودخانه ها و دریا در سالهای گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 100 میلیون قطعه بچه ماهی سفید در قالب طرح اقتصاد مقاومتی به صورت تکثیر طبیعی و نیمه مصنوعی تولید و در رودخانه ها و یا دریارهاسازی شد، افزود: امسال در مرکز بازسازی ذخایر شهید رجایی حدود 70 میلیون قطعه بچه ماهی سفید، 8میلیون بچه ماهی کپور و 500 هزار قطعه ماهی خاویاری قره برون تولید و رها سازی صورت گرفته است.

مدیرکل شیلات مازندران اظهارامیدواری کرد: در کنار تکثیر ماهی سفید و خاویاری، امیدواریم بابرنامه ریزی و همکاری شرکت تعاونی های ماهیگیران پره در سطح استان تکثیر ماهی کپور را با قوت بیشتری انجام بدهیم که سال های آینده هم بتوانیم رشد بهتر صید این گونه را در سبد صیادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صید ماهیان استخوانی در مازندران

افزایش صید ماهیان استخوانی در مازندران