مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-24فرهنگي

چه خبر از سه گانه فیلم «محمد رسول الله (ص)»؟


فیلم «محمد رسول الله (ص)» مجید مجیدی که قرار بود یک سه گانه باشد فعلا فقط با تقاضاهای متعددی برای پخش تلویزیونی روبروست و خبری از ساخت قسمت دوم آن نیست.

- فیلم محمد رسول الله (ص) مجید مجیدی که قرار بود یک سه گانه باشد فعلا فقط با تقاضاهای متعددی برای پخش تلویزیونی روبروست و خبری از ساخت قسمت دوم آن نیست.

شش سال از ساخت و اکران فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی می گذرد؛ فیلمی که تنها مقطعی از تولد و کودکی محمد (ص) را تا 12 سالگی روایت کرد و دست اندرکاران این پروژه عظیم سینمایی قصد داشتند قسمت دوم و سوم این فیلم را با محوریت سال های بعد زندگی پیامبر اسلام بسازند اما به نظر نمی رسد این اتفاق به راحتی قابل انجام باشد و مشخص نیست سازمان سینمایی که یک ترکیب اقتصادی و پرنفوذ برای هیات مدیره بنیاد سینمایی فارابی چیده، قصد حمایت و صرف پول برای ساخت چنین پروژه هایی را دارد یا خیر.

در این باره محمدرضا صابری - مدیر شرکت نور تابان که تهیه کنندگی فیلم محمد رسول الله (ص) را برعهده داشت، با بیان اینکه ساخت قسمت اول این فیلم ارتباطی به وزارت ارشاد نداشت و حتی بعید است فعلا در خاورمیانه بتوان پروژه ای مشابه ساخت ، درباره تولید قسمت های بعدی و وضعیت پخش و اکران جهانی فیلم به ایسنا توضیح داد: اکران جهانی فیلم پیامبر (ص) در ترکیه و تاجیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از سه گانه فیلم «محمد رسول الله (ص)»؟

چه خبر از سه گانه فیلم «محمد رسول الله (ص)»؟