مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-23فناوري

مدیرکل ارتباطات کرمان: 800 روستای استان فاقد اینترنت مطلوب هستند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: 2800 روستای بالای 20 خانوار در کل استان کرمان داریم که 800 روستا فاقد اینترنت مطلوب هستند که بیشترین سهم در نداشتن اینترنت در جنوب استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مسعود الهامی امروز در جلسه بررسی مشکلات دهستان عنوان داشت: در دهستان سرچشمه 10 روستای بالای 20 خانوار هست که 9 روستا پوشش مطلوب برای مکالمه دارند و هشت روستا فاقد اینترنت هستند، که از بهمن ماه سال گذشته برای 6 روستا از این هشت روستا به اپراتور ابلاغ کردیم و تاکنون منتظر تعهدات بخش خصوصی که همراه اول است، هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: برای روستای مغوییه که پوشش مکالمه ندارد تا الان نتوانستیم کاری انجام دهیم، آن چه که به عهده ما به عنوان دولت بوده انجام دادیم و اخطاریه به بخش خصوصی دادیم و جریمه اعمال کردیم و بخش خصوصی باید در این زمینه به تعهدات خود عمل می کرد.

وی با قدردانی از نماینده رفسنجان و انار برای پیگیری مشکلات مخابراتی و اینترنت استان کرمان در وزارتخانه افزود: در بخش توسعه شبکه و کابل در دولت هیچ تعهدی نداریم؛ چراکه از سال 1388 که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده دولت هیچ اختیاری در این خصوص ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارتباطات کرمان: 800 روستای استان فاقد اینترنت مطلوب هستند

مدیرکل ارتباطات کرمان: 800 روستای استان فاقد اینترنت مطلوب هستند