مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-23سياسي

کرونا با شیب آرامی رو به افزایش است


استاندار لرستان در ستاد مقابله با بیماری کرونا از روند افزایشی تعداد مبتلایان طی روزهای اخیر خبر داد و از این موضوع به عنوان یک هشدار یاد کرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان در ستاد مقابله با بیماری کرونا از روند افزایشی تعداد مبتلایان طی روزهای اخیر خبر داد و از این موضوع به عنوان یک هشدار یاد کرد.

فرهاد زیویار ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق علیه السلام، گفت: موضوع بیماری کرونا و وضعیت کشور به لحاظ ابتلا و مرگ و میر در درجه اهمیت بالایی قرار دارد تا آنجا که دولت آغازین ساعات روز اول هفته را به موضوع بررسی وضعیت استان ها از این جهت اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، موضوع مورد تاکید، بحث واکسیناسیون همه رده های سنی در کشور بود که با گزارش ارائه شده در این رابطه، واکسیناسیون روند مطلوبی دارد و در لرستان نیز تمامی شرایط برای تزریق واکسن توسط مردم به خوبی فراهم آمده است.

زیویار با اشاره به افزایش سطح ایمنی بدن در مقابله با بیماری کرونا به واسطه تزریق واکسن افزود: پایین آمدن سطح مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در استان طی ماه های اخیر نتیجه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به ویژه استقبال مردم از واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا با شیب آرامی رو به افزایش است

کرونا با شیب آرامی رو به افزایش است