مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-23سياسي

امیر سرتیپ خلبان واحدی با سربازان اهل تسنن دیدار کرد


فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) در دیدار با سربازان اهل سنت گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله راهبردی تبدیل شده است.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) در دیدار با سربازان اهل سنت گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله راهبردی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) در دیدار با سربازان و کارکنان وظیفه اهل تسنن این نیرو ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و تبریک هفته وحدت به همه مسلمین جهان گفت: هفته وحدت، هفته ای سراسر نور، شادی، سرور و ایام همبستگی همه مسلمانان جهان است.

وی در این مراسم با اشاره به فرمایش حضرت رسول اکرم(ص) که فرمود، اتحاد مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است اظهار کرد: در این هفته و روز مبارک، دست ها را به هم گره می زنیم و توانمان را در مسیر واحد و بر ضد دشمن متجاوز به کار می گیریم.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه تنها با وحدت می توان در برابر هجمه های دشمن مشترک ایستادگی کرد گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله ای راهبردی تبدیل شده است و تمام تبلیغات سو دشمنان بر علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیز بودن آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ خلبان واحدی با سربازان اهل تسنن دیدار کرد

امیر سرتیپ خلبان واحدی با سربازان اهل تسنن دیدار کرد