مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-23اقتصادي

350 هزار نفر از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند


در استان ایلام 350 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و حدود 300 مرکز تشخیصی درمانی در سطح استان با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز نورالدین رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بیمه سلامت برگزار شد گفت: سازمان بیمه سلامت چند مأموریت مهم را در کشور به عهده دارد، پوشش بیمه همگانی آحاد مردم، خرید خدمات سلامت، نظارت بر مراکز طرف قرارداد، تأمین منابع مالی برای خدمات خریداری شده از جمله وظایف و مأموریت های مهم سازمان بیمه سلامت است که در نهایت می توان گفت سازمان بیمه سلامت به عنوان وکیل فرد بیمه شده در سطح کشور عمل می کند.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت در کل کشور حدود 4 هزار نفر نیروی انسانی دارد که این سازمان در حال حاضر حدود 65 درصد از خدمات بیمه را برای آحاد مختلف مردم در کشور پوشش میدهد.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: در استان ایلام 350 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که در صندوق های کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، بیمه سلامت همگانی، کمیته امداد، بیمه اتباع بیگانه و سایر اقشار تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: بیشترین جمعیت بیمه شدگان توسط بیمه سلامت در استان ایلام مربوط به روستاییان و عشایر است که در قالب نظام ارجاع پزشک در سطح روستاها به بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار نفر از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

350 هزار نفر از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند