مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-23اقتصادي

بنادکوک دیزه، روستایی که اقتصادی شیرین دارد و چشم انتظار حمایت است


روستای بنادکوک دیزه منطقه ای تاریخی در استان یزد است که علاوه بر ظرفیت گردشگری به واسطه برخورداری از مزارع پرورش زنبورعسل نیز دارای شهره بوده و برای توسعه خود نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، از روستایی صحبت می کنیم که شاید بارها عنوان مذهب شیعه جعفری هستند و هرچند سرشماری ها جمعیت آن را بیش از 1000 نفر عنوان کرده اما امروزه شاهد کاهش جمعیت و مهاجرت از این روستا هستیم در حالی که این روستا ظرفیت قابل توجهی برای مطرح شدن دارد.

یکی از ظرفیت های پررنگ این روستا که البته به اقتصادی مبتنی بر پایه فعالیت های زراعی، باغداری و دامداری دارد، گردشگری است که می توان در جزء آن به گردشگری روستایی و خوراک اشاره کرد چرا که روستای بنادکوک از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار بوده و جاذبه های قابل توجهی برای عرضه کردن به گردشگران دارد که به طور خاص باید به عسل بنادکوک نیز اشاره شود.

عسل بنادکوک به علت تنوع و کیفیت جزو عسل های مرغوب کشورمان به شمار می رود و با برخورداری از بیشترین تعداد زنبورداران استان و تنوع و اقدام برای عرضه کردن تبدیل به قطب عسل استان یزد شده است، اقتصادی شیرین که می تواند بنادکوک را تبدیل به ظرفیتی قابل توجه برای مطرح شدن در حوزه گردشگری خوراک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادکوک دیزه، روستایی که اقتصادی شیرین دارد و چشم انتظار حمایت است

بنادکوک دیزه، روستایی که اقتصادی شیرین دارد و چشم انتظار حمایت است