مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-23اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک آباده


در آستانه سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)و امام صادق (ع) و هفته وحدت طی مراسمی عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک دانش سرام شهرستان آباده آغاز شد.

- ایسنا/فارس در آستانه سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)و امام صادق (ع) و هفته وحدت طی مراسمی عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک دانش سرام شهرستان آباده آغاز شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس شنبه یکم آبانماه در آیین عملیات اجرایی پروژه صنایع معدنی کاشی و سرامیک آباده، میزان سرمایه گذاری ساخت و تکمیل این طرح 4000 میلیارد ریال با تولید سالیانه 20 میلیون مترمربع اعلام کرد و گفت: پس از راه اندازی کارخانه، برای 380 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت 20 هکتار با زیربنای 60 هزار متر مربع اجرا می شود، اظهار کرد: صنعت کاشی و سرامیک علاوه بر تامین نیازهای داخلی می تواند به عنوان یکی از مولفه های اثرگذار در افزایش و توسعه صادرات غیر نفتیِ ایفای نقش کند.

او تاکید کرد: با توجه به برخورداری استان فارس و شهرستان آباده از شاخصه هایی همچون نیروی انسانی ماهر، ذخایر و منابع معدنی از جمله خاک نسوز صنعتی مناسب و تکنولوژی روز، در توسعه فعالیتهای اقتصادی و افزایش اشتغال پایدار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک آباده

آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک آباده