مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-23اقتصادي

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری البرز و قزوین در کرج برگزار می شود


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان البرز از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری البرز و قزوین در کرج خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان البرز از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری البرز و قزوین در کرج خبر داد.

شادی حاضری با اشاره به ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان های البرز و قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهنامه همکاری بین اتاق های بازرگانی استان البرز و قزوین نمایشگاه مشترک صنایع دستی این دو استان در پارک ایران کوچک کرج برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه رایگان است، افزود: در این نمایشگاه 60 نفر از هنرمندان صنایع دستی استان البرز و 20 صنعتگر و هنرمند از استان قزوین و فعال رشته های مختلف صنایع دستی حضور خواهند داشت.

رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه هنرمندانی در رشته مس، فرش، گلیم، زیورآلات، چلنگری، سفال، چرم، شیشه، لباس محلی، معرق، غذا و شیرینی محلی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: هنرمندان زیادی از استان های مختلف متقاضی حضور در این نمایشگاه بودند.

حاضری با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولان ملی و کشوری در تاریخ پنجم آبان ماه ساعت 15:30 دقیقه در پارک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری البرز و قزوین در کرج برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری البرز و قزوین در کرج برگزار می شود