مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-23سياسي

جذب سرمایه گذار مهمترین مطالبه از استاندار جدید آذربایجان شرقی است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه گذار مهمترین و اصلی ترین مطالبه مردم و نمایندگان مجلس از استاندار جدید آذربایجان شرقی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه گذار مهمترین و اصلی ترین مطالبه مردم و نمایندگان مجلس از استاندار جدید آذربایجان شرقی است.

روح الله متفکرآزاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جایگاه ژئوپلیتیک آذربایجان شرقی در مرزهای شمال غربی کشور بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: بهره گیری حداکثری از چنین موقعیتی نیازمند ارتباط گیری مؤثر با کشورهای همسایه جمهوری آذربایجان و ارمنستان و استفاده از ظرفیت منطقه قفقاز برای فعالیت های تجاری، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های بی نظیر ژئوپلیتیک و منابع متعدد آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی متناسب با این ظرفیت ها جزو اولویت هایی است که باید مد نظر استاندار جدید قرار گرفته و منجر به توسعه استان شود.

متفکرآزاد ادامه داد: توسعه همه جانبه آذربایجان شرقی به ویژه در بخش اقتصادی و جذب سرمایه گذار با توجه به ظرفیت ها و شأن استان باید جزو اولویت های اصلی مجموعه استانداری در دوره جدید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار مهمترین مطالبه از استاندار جدید آذربایجان شرقی است

جذب سرمایه گذار مهمترین مطالبه از استاندار جدید آذربایجان شرقی است