مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-23اجتماعي

هفته ای سرد و پر بارش پیش روی آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از فعالیت سامانه های بارشی و کاهش دمای هوا طی هفته ی جاری در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از فعالیت سامانه های بارشی و کاهش دمای هوا طی هفته ی جاری در استان خبر داد.

محمد امیدفر در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: بررسی آخرین اطلاعات و نقشه های هواشناسی، عبور امواج ناپایدار سطوح میانی جو طی امروز و فردا و دو سامانه ی ناپایدار بارشی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای امروز اغلب بارش پراکنده باران در برخی نواحی استان پیش بینی می شود، اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتاً آرام حاکم خواهد بود.

وی افزود: از روز سه شنبه تا اوایل پنجشنبه نفوذ سامانه ی بارشی استان را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب ناپایداری، کاهش دما و بارش باران و برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان خواهد شد.

امیدفر گفت: برای روز پنجشنبه جوی نسبتا آرام پیش بینی می شود، اما مجددا از روز جمعه تا اوایل هفته ی آینده، سامانه ی بارشی دیگری وارد استان شده و سبب بارش باران و برف می شود.

وی بیان کرد: سامانه های بارشی اغلب نیمه شمالی و شرقی استان و بویژه ورزقان را تحت تاثیر قرار می دهند و از روز سه شنبه کاهش پنج الی 10 درجه ای دما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای سرد و پر بارش پیش روی آذربایجان شرقی

هفته ای سرد و پر بارش پیش روی آذربایجان شرقی