مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-23بين الملل

چرا روزنامه غربگرا از تعهد لغو همه تحریم ها طفره می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شرق در سرمقاله ای با عنوان کلاف سردرگم مذاکرات هسته ای نوشت: تاخیر نسبتا طولانی در مذاکرات وین شـائبه عدم آمادگی ایران برای بازگشت به مذاکرات هسته ای و درپیش گرفتن استراتژی خرید زمان ، - یک روزنامه غربگرا و بزک کننده برجام می گوید: تاکید ایران بر لغو همه تحریم ها، چشم انداز روشنی برای موفقیت مذاکرات ترسیم نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شرق در سرمقاله ای با عنوان کلاف سردرگم مذاکرات هسته ای نوشت: تاخیر نسبتا طولانی در مذاکرات وین شـائبه عدم آمادگی ایران برای بازگشت به مذاکرات هسته ای و درپیش گرفتن استراتژی خرید زمان ، سرعت بخشیدن به غنی سـازی و افزایش زمان گریز هسته ای را تقویت کرده اسـت.

این استنباط از آنجا نشأت می گیرد که از زمان روی کار آمدن دولت رییسی ایـران از سـرگیری مذاکــرات را به امـا و اگر هایی پیوند زده که مسیر مذاکرات را اگرنه ناممکن، بلکه بسیار سـنگلاخ و دشـوار می کند.

اظهارات منسوب به امیرعبداللهیان در جلسـه غیرعلنی روز یکشـنبه مجلـس از زبـان یکـی از نماینـدگان، در صـورت صحت، بر ابهامات آینده مذاکرات هسته ای خواهد افزود.

این نماینده سـه محـور 1- اقدام جدی آمریکا قبل از مذاکرات، 2- شـروع مذاکــرات از زمان خروج ترامپ از برجام و 3- اقدام در برابـر اقدام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روزنامه غربگرا از تعهد لغو همه تحریم ها طفره می رود

چرا روزنامه غربگرا از تعهد لغو همه تحریم ها طفره می رود