مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 19:402021-10-22اقتصادي

پیمان مدیریت روش جدید در سیستم خصوصی سازی


در دوره جدید مدیریت سازمان خصوصی سازی قرار است پیمان مدیریت جایگزین واگذاری مالکیت ها شود.

- ، سید احسان خاندوزی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار کرد: در سفر رییس جمهور دیداری را با مردم مرزنشین بیله سوار داشتیم و پیگیری های لازم را در مورد مشکلات این منطقه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته وضعیت صادرات و تجارت استان با رشد 146 درصدی به رقم 190 میلیون دلار رسید گفت: در بخش افزایش صادرات و کاهش واردات بی رویه گام های جدی در گمرک بیله سوار و سایر گمرکات استان اردبیل برداشته شده است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی وضعیت وصولی مالیات را با صد درصد تحقق اهداف و برنامه های تعریف شده مطلوب بیان کرد و گفت: بانک های استان همراهی خوبی را با سرمایه گذاران انجام داده اند به طوری که بانک های دولتی و تخصصی بیشتر از سپرده مردم تسهیلات پرداخت کرده اما بانک های خصوصی بر عکس این عمل کرده اند.

خاندوزی در ادامه گفت: مردم شهرستان مرزی بیله سوار انتظار رونق مجدد فعالیت های اقتصادی و مراودات را با کشور همسایه آذربایجان داشته اند که انتظار می رود هر چه سریع تر روابط و مراودات گسترش پیدا کند.

وی در مورد منطقه آزاد و نهایی شدن نقشه آن گفت: دبیرخانه مناطق آزاد ظرف یک ماه آینده باید این موضوع را تعیین تکلیف کرده و محدوده منطقه آزاد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان مدیریت روش جدید در سیستم خصوصی سازی

پیمان مدیریت روش جدید در سیستم خصوصی سازی