مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-22سياسي

امام جمعه موقت شیراز: مردم باید اثرات مثبت سفر هیئت دولت را مشاهده کنند


پیگیری تصمیمات و نتایج سفر استانی هیئن دولت، توسط مدیران ارشد فارس بسیار حائز اهمیت است چرا که مردم باید ثمرات مثبت این سفر را مشاهده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، بیان کرد: سفر استانی رییس جمهور به فارس، اقدامی موثر در راستای آشنایی با فرصت و ظرفیت ها همچنین چالش ها و آسیب های این استان محسوب می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نرم افزاری و علمی همچنین مشورت با مراکز علمی از جمله دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان باید مورد توجه مدیران ارشد استان قرار بگیرد.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: پیگیری تصمیمات و نتایج این سفر توسط مدیران ارشد استان فارس بسیار مهم است چرا که مردم باید ثمرات مثبت این سفر را مشاهده کنند.

او بیان کرد: دانشگاه ها و حوزه های علمیه فارس باید به عنوان دو بال موثر و اتاق فکر استان در تصمیم گیری استان به ویژه حوزه علوم انسانی-اسلامی مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمودی افزود: بین استاندار فارس و نمایندگان دادگستری فارس، برای تحقق خواسته های به حق مردم، همفکری و هماهنگی باشد تا در برخورد با مفسدین اقتصادی از این هماهنگی بهره لازم کسب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شیراز: مردم باید اثرات مثبت سفر هیئت دولت را مشاهده کنند

امام جمعه موقت شیراز: مردم باید اثرات مثبت سفر هیئت دولت را مشاهده کنند