مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-22سياسي

فساد ستیزی نیازمند عزم ملی/دانه درشت های فساد اقتصادی محاکمه شوند


امام جمعه کالپوش بابیان اینکه مقابله با فساد نیازمند عزم ملی است، گفت: ورود قوه قضاییه به بازداشت مسئولان رده بالا و دانه درشت های فساد اقتصادی از جمله انتظارات مردم است.

- ، حجت اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین آباد ضمن بیان اینکه صدور حکم محکومیت رییس بانک مرکزی و معاون وی، حکایت از تداوم خط تحول و تعالی در دستگاه قضا دارد، ابراز داشت: ریشه کن کردن فساد و مفسدان، در شرایط کنونی و طی ادوار قوه قضاییه، مهم ترین مأموریت دستگاه قضا به شمار می رود.

وی بابیان اینکه مقابله با فساد و مفسدان، نیازمند عزم ملی است، افزود: یکی از مهم ترین میدان ها مواجهه عاقلانه و شجاعانه، با دانه درشت ها و به رسمیت نشناختن خط قرمزهای ساختگی است به همین جهت، بازداشت و محاکمه مسئولان رده بالا که جرایم مالی و دست اندازی آن ها به بیت المال محرز شده بود، ونیز از بین بردن حاشیه امن یقه سفیدها و سفارش شده ها همواره یکی از مطالبات مردم از قوه قضاییه بوده و ورود به حیاط خلوت آن ها، دلگرمی مردم نسبت به قوه قضاییه را افزایش داده و البته انتظارات را بالابرده است.

امام جمعه بخش کالپوش بابیان اینکه خنثی سازی تحریم اولویت اول در بازدارندگی اقتصادی است، ابراز داشت: رییس جمهور، 25 مهرماه، دکتر محمد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد ستیزی نیازمند عزم ملی/دانه درشت های فساد اقتصادی محاکمه شوند

فساد ستیزی نیازمند عزم ملی/دانه درشت های فساد اقتصادی محاکمه شوند